Klacht indienen!

Onze klachtenprocedure:

Wij streven ernaar om jou altijd de best mogelijke service te bieden. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat of dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. In dat geval willen we graag samen met jou tot een passende oplossing komen.

Hoe meld je een klacht?

  • Contacteer ons: We raden aan om eerst direct contact met ons op te nemen. Stuur een e-mail naar info@officemania.nl met een beschrijving van je klacht. Ons team gaat dan zo snel mogelijk aan de slag om je te helpen.
  • Bemiddeling via WebwinkelKeur: Lukt het niet om er samen uit te komen? Je kunt dan gebruikmaken van de bemiddelingsservice van WebwinkelKeur. Meer informatie hierover vind je op de website van WebwinkelKeur.
  • Europese geschillenbeslechting: Voor consumenten binnen de EU bestaat sinds 15 februari 2016 ook de mogelijkheid om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform, te vinden op https://ec.europa.eu/odr, biedt een extra laag van bescherming en is ideaal wanneer de klacht niet opgelost wordt.

Jouw feedback maakt ons beter!

Jouw feedback is waardevol Klachten helpen ons om onze service continu te verbeteren. We waarderen het daarom enorm als je de moeite neemt om jouw ervaringen met ons te delen. Jouw feedback zorgt ervoor dat we groeien en jou en andere klanten steeds beter van dienst kunnen zijn.